forum lay out

Nieuwe features voor het forum worden hier aan gekondigd.

Moderator: Knight of the TDDD Table

Re: forum lay out

Postby Wish on Thu 23 Jul, 2009 12:10 pm

Btw, is het dan echt nodig om het tussen elke post te zetten? Je kan ze normaal toch ook 1x bovenaan en/of 1x onderaan plaatsen. Dit heeft echt niet minder effect. Bannering werkt in eerste plaats storend, zeker als het niets met het onderwerp te maken heeft :s

Word er betaald per klik die erop word gedaan of gewoon voor het tonen op de pagina?
Google AdWords is ook een alternatief hiervoor en die advertenties passen zich aan aan de onderwerpen van de pagina, ik heb echter geen idee of het meer zou opbrengen :)
Wish
Newbie

Postby DBZVelena on Thu 23 Jul, 2009 1:40 pm

Wish wrote:Btw, is het dan echt nodig om het tussen elke post te zetten? Je kan ze normaal toch ook 1x bovenaan en/of 1x onderaan plaatsen. Dit heeft echt niet minder effect. Bannering werkt in eerste plaats storend, zeker als het niets met het onderwerp te maken heeft :s

Word er betaald per klik die erop word gedaan of gewoon voor het tonen op de pagina?
Google AdWords is ook een alternatief hiervoor en die advertenties passen zich aan aan de onderwerpen van de pagina, ik heb echter geen idee of het meer zou opbrengen :)

afhankelijk van de ad is het of per sign up, of per klik of per view.
maar het is zo weinig dat het zo nodig is.
DBZVelena
Admin, Fear me!
Admin, Fear me!

Postby Wish on Thu 23 Jul, 2009 4:44 pm

Misschien dat gerichtere reclame toch wel meer reactie zal uitlokken. Gintereseerde mensen klikken meer :) (of je kan mensen vragen om elke dag een keertje te klikken)

Voor de rest, als het per view is, is het ook niet nodig om de advertenties er zoveel te zetten, de ad/afbeelding word maar 1 keer ingeladen en dus maar 1 keer gezien.

Nuja, :) het is jouw forum he :) ik moet er niets over zeggen hoe het gedaan word enz. het was een tip die mss kan helpen :)
Wish
Newbie

Postby Kashmir on Thu 23 Jul, 2009 5:31 pm

Ikzelf vind het niet storend, en volgens mij anderen ook niet (anders hadden ze wel gereageerd)
Dus lijkt me niet nodig om dat te veranderen...
Queen of off-topic-ness xD
Image
Kashmir
The Dutch Dollfie Dot

Postby dreamfairy on Sat 25 Jul, 2009 1:49 pm

ik heb er ook geen last van.. kijk er altijd gewoon overheen...
en als dat helpt om het forum staande te helpen vindt ik het al zowiezo niet erg..
At home:Ginger, Bragnea, Phoebe, Jackie, Dorothy
Waiting for: Bambi (Soom Ai) ** (Souldoll Star)
dreamfairy
Meubilair

Postby Kashmir on Tue 01 Sep, 2009 12:11 pm

Any updates?
pointing to this:
trouble is, niet elke style werkt met de aanpassingen die ik heb gemaakt aan dit forum. (mods ect )
en toen ik upgrade naar phpbb 3 waren er nog niet zo veel styles te downloaden.

Ik zal kijken of er nu wat meer mogelijk is maar ik beloof niks.
Queen of off-topic-ness xD
Image
Kashmir
The Dutch Dollfie Dot

Postby Thisca on Fri 04 Sep, 2009 8:39 pm

Mmm... Ik heb nu een behoorlijk aantal nerds in de klas, dus ik kan een van hun vragen of ze gewoon (ook om zelf te oefenen) twee nieuwe layouts willen maken voor het forum? Want volgens mij krijgen we volgende week php enzo uitgelegd :) *gaat kijken welke nerd ze kan vragen xD*
Home: Piano (Narsha Girl), Shaye (AR Dana, modded), Delftware (BC Ping Ping), Donut Slagroomtaart (Felixdoll Brownie)
Saving: ??? (but I'm saving :3)
Thisca
The Dutch Dollfie Dot

Postby DBZVelena on Fri 04 Sep, 2009 9:34 pm

Thisca wrote:Mmm... Ik heb nu een behoorlijk aantal nerds in de klas, dus ik kan een van hun vragen of ze gewoon (ook om zelf te oefenen) twee nieuwe layouts willen maken voor het forum? Want volgens mij krijgen we volgende week php enzo uitgelegd :) *gaat kijken welke nerd ze kan vragen xD*

Knock your self out.
Zolang ik maar geen eachtwoorden hoef te geven.
DBZVelena
Admin, Fear me!
Admin, Fear me!

Previous

Return to Forum nieuws